hvittinge.blogg.se

Hej Välkommen till min lilla Blogg. Jag tänker skriva lite om Hussvamp och renovering och tankar om det mesta.

Betonggolv är hårda....

Publicerad 2015-03-07 12:57:00 i Allmänt, Hussvamp, Katter, renovering,

Därav tog rivningen av detta golv cirkus 1 vecka för hantverkarna.. jösses kan jag säga vad det dundrade i huset,alla i familjen bar denna vecka hörselkåpor nonstop.Armeringen i golvet låg omlott och gjorde inte saken lättare. Bila upp ett betonggolv är inte att leka med! 
Betongdamm är inte heller en sak att leka med... Inte heller katter!! Vi har 2 stycken som heter Krukan & Olga. 
De formligen älskar spännande utrymmen och stängda platser får ju bara inte förekomma.
Snickarna har kanske inte katter vad vet jag :D
springor i plasten som lämnas öppna på 10 cm det går så bra så att åla sig in i ,annars kan man ju alltid ta klorna lite och rispa upp lite till....
Kan ju meddela att psykbryt på katter och betongdamm inte är svårt att få,hahaha 
 
 Yes!! Betonggolvet är borta ,en sån pärs för oss alla....
 
Vår lilla plastgång ......
 
 
 
Min egenhändiga tillfälliga Kattblockering med blomkrukor och hammare ,hahaha 
Olga sover sött och oskyldigt i sin korg ....
 
Olga kan sova så här med ...
 
 
Krukan har intagit soffläge, som sagt de är inte alltid så här oskyldiga våra små terrorister ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trivs bäst på landet :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela